God morgon alla sjusovare!

God morgon!


Nu har jag vaknat. Eller det var iof ett tag sen. Drömde konstigt i natt, minns inte vad men det var läskigt tror jag. Vaknade flera gånger av att jag var rädd:S Saken blev inte bättre av att jag är helt ensam.:(
Iaf gårdagen. Skrev ett inlägg nedan här om nattens händelser. Helt ok kväll.
Jag och G började dricka kl typ 5 så jag var rätt trött där vid kl 1. Satt ju på G. Var rätt mycket folk. Smsat med Malin hela kvällen och dom skulle upp till Mobergs. Och hon ville att jag skulle komma upp men  Jag kände att jag inte pallade. Så tråkig som jag är så gick jag hem kl 1. Kom hem och såg att mamma sov borta;) så jag öppnar frysen och tar fram kassler och potatisgratäng och värmer. Men det var svin äckligt att värma potatisgratäng i micron. Fan höll på att avlida. Tog fram röbetssallad ist. det var as gott. Sen gick jag och la mig. Undra hur köket ser ut nu:/ orka. Måste fixa innan mamma kommer hem :):P


Jag hoppas att eran kväll var lika skön som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0