God Morgon

Hej idag är jag med i norrtälje tidning Igen. Själv har jag inte sett det men det var min gamla chef Paula som sa det. Jag har nog varit med i tidningen¨.. säkert 6-7 gånger. Men iaf den här gången så pratar jag om hur mitt nyår varit.


Idag ska jag till Rimbo hem till en tjejkompis. Vi har inte träffats på väldigt länge. Jag sa upp kontakten med henne dagen efter pappas begravning. Och jag hade mina andledningar. Tur att jag hade mina andra nära vänner. Men i förrigår så hörde hon av sig och det slutade med att vi fikade igår och åt lunch med Lina. Sen bestämde vi oss att dricka vin hos henne i Rimbo.  Så nu kl 5 så ska jag ta med mig mina högtalare eller jag vet inte om jag ska göra det. Fan, dom var svin dyra. Men kl 5 ska jag möta henne så vi ska gå och handla på systemet och sen ta bussen. kan bli lite trevligt.

Vi hörs och syns:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0