Lördagen

Jag var rätt seg efter fredagen så jag var ganska rejälv otaggad på att gå ut på lördagen. Men så kom jag och Malin överens om att gå och ta ETT glas vin var det tänkt. Mathias var med också. Så vi möttes utanför DG (gamla bistro). Så gick in och satte oss. Träffade på DJ-John.  Det blev liiite mer än två glas vin:) men jag kan tycka att det blir roligare när man bara hade tänkt sig dricka  lite och ta det lugnt och så blir det mycket roligare än man tänkt sig. Iaf så skulle Anna Ioannou och hennes kille Konrad komma men det var bara anna som kom till DG för Konrad var tydligen as packad och satt på G;D haha Men så kom Viktor Langetz också. Sen drog vi alla till Teatern där dom skulle spela 70-80-90 talet. Men dom spelade bara kass musik från typ 2008 som var är sjukt less på. Mycket tragiskt!
Mötte Lina och en massa på teatern så det var roligt.








Malin och Mathias




Anna och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0