Min lördag

Jag har ju på "50 år"s fest.  Regina fyllde 20 och Carola fyllde 30 år. temat var rosa. Kvällen började med att jag går hem till Lina och  Camilla och hennes snubbe Stefan var redan där. Vi fixar det sista med presenterna och sånt och tar något glas vin. Sen kl 6 tar vi taxi till Flygfyren för Lina och Stefan ska köpa cigg. Vi åker vidare till Yankee ranch (motorgår'n). Går in, får drink. Träffar en massa folk man inte träffat på länge. Vi sätter oss och så hade dom vin  och öl på borden. Vi gick för att hämta mat. SÅÅÅ jääädrans gott! det var nåt kött av något slag med potatisgratäng och sallad. Jättegott var det. Sen så hade vi as kul! ehh jag och Alex höll tal??! Sveriges sämsta talhållare! Minns typ inte vad jag sa men jag berättade något minne jag hade av Carola. Sen så sluddra Alexandra "Ja, och jag håller med My! jag vill också säga att maten var as god ikväll!!" haha shit asså. Fyllon.

Sen drog vi vidare till Piren där det var svin mycket folk! Vi stod i kön och det var en kille framför oss som sa "asså jag hatar svennar som trängs!" och menade på oss. Jag ba" eeh assså skämtar han eller?! han e ju för fan själv svensk!" haha vilken lodare. 

Jag och Alex drog hem vid halv tre snåret. Och väl hemma var vi hungriga så jag går in i kylskåpet.

Jag: Jag vet, vi käkar falukorv!
Alex: Ja men det gör vi!
*Jag tar fram falukorven och tar en stor tugga*
Alex: hahahaha VAAAD götr du?!
Jag: Va, vadå?
Alex: Du kan ju inte tugga på den!
Jag: nehä:D
*tar fram knäckemacka*

Lina och Carola!





Jag och Alex


Stefan!



Maaat



Jag och Linne




Lina och Almira


Alex och Isabell på Piren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0