Min sommar 2010

Jag vet! jag kan ju berätta om min sommar i bilder!!

Sommaren börjar inge roligt för min familj....

Min pappa dog den 1 April...

Pappa till höger. Personligen tycker jag att det är en klockren bild:)




Begravning... Den absolut näst värsta dagen i mitt liv.

----




Jag hos pappa på julafton. Han fick en tomteluva och en pepparkaka av mig:)




Jag fick  reda på vem som var mina riktiga vänner och vilka som inte var det...





Maj
Jag Anna och Malin var ute och red. Alltid lika roligt

Anna!


Jag



Under sommaren var  Vi var på en hel del fester:)




Vi var mycket i parken



Syster i parken:) saknar sommaren!












Jag drack hot shot första gången i mitt liv. Blev kär.



Kusin Josefin kom ner till Stockholm/Norrtälje. Hade inte setts på 6 år




Åt och lagade sushi första gången. Mina blev bäst. JA MALIN dom blev ju bäst!




Malin HD tog studenten



Lillebror hampus spelade på soaren. Han spelar elgitarr.



JAG TOG STUDENTEN!:D







Vi var ännu mer i parken



Jag jobbade 195 timmar i juli. Hade grymt roligt hela tiden. sen Hade vi galna afterwork fester.
Saknar lite grann faktist:)




Jag fyllde äntligen 20 år!





Jag rökte cigarr på min födelsedag, Det gör jag alltid:D




Återkommer nog mer om det sen!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0