onödigt junk

Vilken svordom använder du mest? Allt som börjar på F

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kl 7 och 9. Det blev fel och sen så glömmer jag alltid att ta bort det. blir skit förbannad varje gång:)

Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? 50/50
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny Laptop
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nää..
När var senast någon stötte på dig? Vet inte
Vad åt du till middag senast? spagetti och köttfärssås
Kan du vissla? Om jag kan!
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut!
Äger du några popband t-shirts? Nej men jag  ville ha en Simple Plan t-dhirts när jag gick i 7-8an XD 
När flög du senast?  När jag var 15 och var i Grekland
Pratar du några andra språk? förutom engelska? jag kan säga fula meningar på Chilenska/Spanska
Har du gråtit offentligt? Ja:(
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja:) jag vill tatuera mig igen
Vad har du med dig in på bion? Godis och fanta
Vad har du för väder?  Jätte fint!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Matte tror jag.. Och Historia
När sov du senast på golvet? I sommras ute på Furusund
Vilken är din favorit drink? P2 och Grasshoper
Gillar du din boendesituation? skulle vilja flytta till egen lya
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? asså jag kan sova i 4-5 timmar och jobba 13 timmar  tre dagar i streck. Det är väl mitt rekord:P

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland:)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, eller ibland. Men jag var en ängel på lektionerna.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Tror du på liv på andra planeter? Ingen aning. Skulle vara ballt!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inte så mycket, Jag tänker på annat som får mig glad:) och låter det passera...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ABSOLUT!
Tycker du om att krama folk? Tycker bara om att krama folk jag tycker om
Äger du en digitalkamera? Yes, Canon
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte, ingen tror jag:)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jaaaaa!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Hahaha nej!
Är du mörkrädd? Nej, Bara om den personen jag  är med är det. Då smittas det av sig!
Tre saker du alltid har med dig? Huvudet, Telefon och hörlurar
Vilken ringsignal på mobilen har du? Firehouse - All She Wrote

;)


Kommentarer
Postat av: malin

Nu börjar vi gilla uppdateringarna här! :)



Va?; Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Matte tror jag.. Och Historia

2011-01-11 @ 17:37:25
URL: http://malinsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0