God Fredag

God fredag!

Just nu ligger jag i sängen med laptopen. Gabbi är på toan och sminkar sig. Hon ska ner till G med Elin. Jag kände att jag inte har lust.


Fan vad man har sprungit runt idag. Först upp till flygfältet och ut med Gabriellas farmor och farfars hund. En långpromenad blev det. Det var grymt härligt. Sen ner till bibblan och skriva ut papper. Sen till Kryddan och sen till coop och typ storhandla. Sen med alla kassar hem till mig. Sen skära kyckling sallad. Gott som tusan. Jag är bäst. Gabbi satt och kolla på:)  Sen slappa med dipp med gurka och morötter. Moa, Joel och Hampus fick dipp med chips. Kollade på Let´s Dance. Fy fan vad kasst pogram asså. Plågade igenom mig det typ. nej nej aldrig mer.

Vad gör man hemma en fredag egentligen?? brukar inte vara hemma en fredagkväll.







Kommentarer
Postat av: Marcus

Går man inte ut ligger man utslagen på sängen med en uppsättning bra filmer sen somnar man tungt:p

2011-01-21 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0