Blues festivalen

Tjoffsan! Idag är det fredag och jag jobbar som vanligt. Det är Blues cch rock festival på kärleksudden idag. Den börjar klockan 5. Okej! jag ska berätta något ovärt för er nu...

Jag har ju velat gå på bluesen hur llänge som helst. Så såg jag att jag jobbar hela den helgen. Så kollade jag om någon kunde ta mitt pass på lördagen. Ingen kunde, Men så hände något som fick mig att rysa. Moa (en tjej på jobbet) kunde ta mitt pass! Jippie! så jag började bunkra upp med allt och alla. taggad till tusen(Överdriv?)

Men så Fick jag reda ¨på att Blues:en börjar kl 17(?!) Och jag slutar klockan 19.30(!?!?!?!). Jag har alltså försökt att byta tid på fredagen också men INGEN kan! fast det förstår väl jag med. Men iaf så kommer jag att missa Åskfödd och The Fix. Lite tråkigt så där men jag missar ju inte Movits och Shotgun. Lite tur hade jag ju.


Nu ska jag Fixa med väskor och skit.! hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0