PEACE & LOVE del 2

Vi får inte glömma alla dessa galna fester på campingen innan konserten. Som den här killen vi hittade inlåst mellan staketen...
 
Innan vi samma dag vi skulle se på The Strokes. Där leder vi oss in på The Strokes. Jag har bara lyssnat en del på dom. och gillar det. Har ju Undercover of Darkness som ringsignal;)  På spelningen så kunde vi inte komma in i området närmast scenen. Så vi fick nöja oss med att stå vid staketet i mitten typ. men det var bra för då såg man bra. Julian är stört het. skojar inte.  The Strokes var riktigt bra!! Har en film på facebook.

-------------------
Håkan skulle spela så var Foreigner samtidigt på andra sidan festivalen. Jag sket i Hellström och drog iväg ensam och kollade på foreigner! Svinbra spelning:)
------------------------------------------------------

Dom första dagarna var jättefint väder. Jättevarmt och så.  På torsdagen så gick vi till ett bad ställe långt åt helvete! tog oss säkert 40 min att gå. Om inte längre. Men dte var värt. Sen åkte vi gratis på festivalbussen som gick från badstället till Campingen.
På fredagen badade vi i en fontän.. allstå en insjö(?) med en fontän i mitten. där tvättade vi håret som alla andra gjorde:P haha fräsht:)

Nu måste jag tvätta kläder!!!!!!!!!!!! TJIIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0