PEACE & LOVE del 1

Vart faaan ska jag börja någonstans???

Jag SweetMallan och Jano åkte tåg till Borlänge på onsdagen. Tåget var 1 timme och 45 min försenad. FUCK! Missade Bullet bara för det! aja... Jag hade hört på radion på morgonen att det var en jävligt stökig start på tisdagen. Då var det typ 3 våldtäkter och en massa misshandel. Kände inte att det var så jävla kul. Jag menar, vi var ju bara tre tjejer. Visst, vi är ju tuffa som fan;) men kanske inte riktigt så tuffa. 

Vi kommer fram vid typ 3-4? har ingen aning:P Eftersom vi kom dagen efter öppning så var vi osäkra på att få en bra plats på campingen, så vi ringde runt till kompisar vi visste var där. Vi hade slagit oss ner vi en liten plast framför ett par grabbar i 27 års åldern. Tänkte att i värsta fall få vi ligga där. Men så börjar dom snacka med oss och ba : Jaaa men bruuuuudra, klart ni ska ligga med oss här höhöhöhöh yeeeah;);) Vi ska ha så trevligt hehehehe!!! 
Jag Anna och Malin kollade på varandra utan att säga något och drog fort som fan upp telefonerna igen!
 Första hade ingen plats kvar. Vi ringde till ett par andra grabbar och  Dom kunde flytta tälten lite så kunde vi få plats. Perfekt! vi tog vårat pick och pack och drog fort som faaan.

Vi Möter upp Anton vid ingången till campingen.  Han var full och hela han var målad i neonfärger:P haha. Platsen vi skulle ligga på var längst ner i högra hörnet. =långt att gå. Men värt. För där var det lite lugnare:)

----------------
Där var början. Nu då? humm.

Första bandet vi såg var Wilmer X. Eftersom det var rätt tidigt på dagen (typ kl 7, annars kollar man på band kl 22-02) så det var inte proppat med folk. Wilmer X Var kanon! dom körde alla låtar jag ville höra:D:D
Försökte ringa mamma men hon var på någon jävla teater?!?!?!


Träffade en massa sköna människor. En snubbe som tatuerat in "Muskelmannen.se" på skuldran. Heeelt sjukt!
Och när vi skulle iväg och lyssna på The Ark, tror jag det var, Så gick vi förbi ett "camp" men massa killar och en brud. Och hon fick håret avrakat! VA FAAN! dom ba: Ey brudar, ska vi också göra en "britney"?  Vi tog en massa bilder sen sprang vi iväg.



Jösses!!!

------------------------------
 FIlmade också när två killar kysser varandra. Finns på min facebook;) haha

Den mest känslosamma spelningen står The Ark för. Olas tal var ju bara för underbart. Blir alldeles tårögd när jag tänker på de.


OOOh Journey..... Fantastiskt. när dom spelade låtar som "Wheel in the sky" "Be Good To yourself" "Faithfully" "Seperate Ways" och "Dont stop believing"  Så grät jag typ. Så sjukt jävla bra. Även om det inte var Steve Perry som sjöng. 
Videon är inte min! Vi stod väääldigt långt fram:) men den här hade bäst ljud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0