härnösand på midsommar?

Alla mina/våra midsommarplaner går åt helvete:) hehe, blir ju typ alltid så. Så nu funderar jag på att åka till Hörnösand till midsommar. Längtar som fan efter min mormor, kussar och mostrar-..

Förra midsommar så var jag med Malin och hennes familj. dom hade besök hemma också. Vi åt jättegod mat och drack drinkar och whiskey. Sjöng och hade väldigt trevligt. Men nu känner jag mig för att dra upp till norrland.

Aja. Helgen... I fredags så drack jag och gabriella något glas vin. Jag var stört utmattad och skulle upp dagen efter och jobba. men vi drog till Teatern för att kolla på shotgun Crackers. dom körde som vanligt på grymt. Men det blev så jävla Vaaaarmt! 

På lördagen jobbade jag och sen gick jag hem. Söndagen sov jag mig typ igenom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0