Midsommardagen

shiiiiit vilken utgång det blev igår. Vi körde verkligen all in. Det börade med att jag inte alls ville ut. (är ju fortfarande sjuk). Och malin vill ut. Men klockan typ halv 8 så ringer ag upp malin och frågade om vi skulle dra till Piren. Självklart var hon på det.

Jag: Hörru! ska vi ut ikväll?????
Malin: Ja!
Jag: a vad bra! jag ska bara klä på mig och så
Malin: Men asså! du bara vände på humöret!
Jag: You Know it.

Två sek senare ringer Brenda och frågar om Malin kunde hämta henne ute på landet någonstans. ¨Det gjorde vi. Efter att vi hämtat Brenda så åkte vi hem till Malin och börja dricka vin. Hade käkat alvedon  hela dagen men det sket man väl i! Ringde Lina kl 10 och kolla vad hon gjorde. Dom hade precis kommit till Piren. Det var tydligen ganska lång kö så vi ringde taxi och for iväg direkt.
När vi kom fram till Piren så var det as lång kö. Dom hade inte börjat insläppet än. Såg Lina och hennes kompisar i mitten av kön och gick direkt till dom. Nice;) hehe.

Första jag, Brenda och Malin gör när vi kommer in är att beställa shots och cider. <Under kvällen träffade vi sjukt mycket folk vi inte träffat på länge. Det var svinkul! En kille hade köpt in en hel flaska jäger, tog två shotar efter varandra. Jösses!!  Man tror man e odödlig. :P
Kl 2 gick jag hem. Hade mött alla jag ville och kände mig rätt nöjd;)

Har tyvärr inga bilder. Kanske bäst så hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0