För dum för pop.

Tjolahopp! är på sådär bra humör-. Idag har jag varit ledig!! Jag gick ändå upp 7 för att jag skulle hinna fixa Moas hår inför skolavslutningen. Där så sjöng Moa och hennes kompis In The Djungle. Dom var svin duktiga. E´fter det så åt vi tårta. Det var sjukt mycket tårta. Eftersom lärarna hade kommit på en "ny" grej, ett tårt-knyt-kalas. Underbart. Efter allt där imellan drog jag med mamma och dom hem till henne och grillade och åt en massa god mat.


 



Gick till parken och solade med mamma, moster-towe, kusse-hilda, kusse-albin och Joel. Jag har inte sovit ut på länge så jag somnade direkt i solen. Resultat:
Syns inte så mycket på bild men men....;)


Ringde nyss Malin. Hon är i stockholm med Brenda och Brendas syrra och ska kolla på Shotgun Crackers som spela på Metro On Stage. De hade precis hittat till södra teatern. Och klockan är 20:53. Shotgun spelade bara en låt kl 20:10...:P hehe men de vill ju självklart se finalen:) Jag bad henne uppdatera mig under kvällen.

Jag därimot ska till Teaternimorgon och se shotgun spela. Ska bli kul. Synd bara att jag jobbar 10 imorgon bitti. Men SKITSAMMA! äre sommar så äre! Gabriella kommer över till  mig så ska vi dricka lite vin innan utgång. Ska bli trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0