ang. texten på förra inlägget

hehe, jag såkar som vanligt trycka på 6 olika knappar när jag skriver så texten blev ljus och gigantisk. Vet inte hur jag ändrar det... orkar inte skriva om allt. var rätt mycket!


Jag var iallafall på personalfest i lördags! hade jätte trevligt:) Vi diskobowlade. Det var grymt kul! det måste vi göra mer. Sen drog vi alla till Glaset och åt väldans god mat. Jag åt "glasets toast" min favorit. Det är två toast bitar med en kött bit på, bea och sallad. Det ligger en laxbit på också men den tar jag alltid bort:P En del var ju packade rätt fort, haha love it. Men jag vart sådär skönfull.
Vi var rätt nånga. öve 20 pers iaf.

Sen drog vissa upp till MObergs och kollade på Petter och vissa (Inc. mig) till teatern. Dom hade rockväll som gillades av mig. Men sen kom det ett liveband som bara spelade metallica. Inte helt Ok. Så jag åkte med Lina i taxin som skulle upp till Mobergs. Men jag hoppade av på vägen så jag kunde gå hem:)

Btw så gjorde jag kanske 5 strike:ar! hehe jag är bäst!

tjiong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0