En helt vanlig dag

Hejsan! sitter och lynnar på musik och väntar på att tvätten ska bli klar:)  Varit ledig idag och bara tagit det lugnt. Hängde med mamma och hämtde Lina utaför Willys. För att sen åka hem till henne och äta mat. potatisgratäng med fläskfilé! sjukt gott!  Saija  var med också med hennes lille son Samuel som bara är 3 veckor gammal. Han sätter verkligen igång ens moderkänslor, men först måste man kanske skaffa sig en snubbe? vem är redo att offra sig! höhö skämt... Barn ska jag skaffa när jag är typ minst 27 år:)

Annars då? I lördags var jag hos Lina där vi var många som drack och lekte lekar. det var roligt. (har bilder att visa sen). Sen skulle folket vidare men jag hade ingen lust alls:S Så jag drog hem:) Börjar känna att utgång är överskattat. Lessnat som fan! skulle hellre åka på 24 timmars. Någon som är sugen? jag är!

nu är tvätten klar........!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0