Hämnas?

Har läst lite på flashback.org om Aaron Caceres. finns en tråd [Läääänk] där folk som var med berättar hur det gick till allt ihop. Intressant. Men mycket mycket tragiskt:( Jag verkligen lider med han och hans familj och vänner.  Jag läste att det finns folk som vill/ska hämnas. Och det känner jag igen sen när min pappa blev mördad. Man känner ett så stort hat och viljan att hämnas är gigantisk! sjuk att man kan känna ett så stort hat mot någon annan. Jag ville att pappas mördare skulle känna samma smärta som jag gjorde/gör. Och det vill jag fortfarande. Så jag förstår dom som vill hämnas på Aarons mördare. Man känner sig desperat på något sätt. Och rätt kränkt. Jag menar, Dom har ju tagit någon som du håller dig kär ifrån dig. Så man är jävligt kränkt.

Straffet för det här tror jag blir "Grov misshandel/Vållande till en annans död". Dom lär inte få många år. Aaron fick livstid medans idioterna får MAX 2 år.  Sjukt....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0