Min valborg

hej! är ni bakis ELLER?.. hehe inte jag iallafall:)

Min valborg var ganska galen men rolig:) Börjar med att möta upp Anna törne och Malin sandell på busstationen. Sen tar vi bussen som gick halv 12 till Uppsala. Fick en chock när vi såg hur jävla mycket folk det var Överallt!!!:D Törne ringde sin bror som var aspackad och han berättade vilken buss vi skulle ta. Stenbacken tror jag den hette. Bussen var överfull och jag satt på något ställe som man lägger bagaget på. Hoppade av vid... minns inte vad det hette men något med student i. Och där var det SVIIIN mycket folk. Sån jävla härlig stämning. Så här mycket folk var det:



Sen när vi träffade Törnes bror så efter ca 2n halv timme tappade jag och Malin bort dom. Vi skulle alla gå tillTörnes brors kompis och grilla. Så vi var helt själva och ba" ja och nu då?". Plus att man inte kunde sms eller ringa för att det var tydligen för mycket folk som gjorde det. Som det brukar vara på nyår. Så jag och Malin satte oss bland allt folk. Synd bara det att det var iskallt!

Sen gick Malin och kissade, när hon kom tillbaka så sa hon
"ska vi dra eller??:)"
Jag: "Aaa visst! :D"
Trodde bbara att hon hade lessnat och att vi skulletill busstationen och möta Ioannou och dom.
Malin: "ja, fick du också sms:et av Törne?
Jag: Va?? nää vadå?:D
Malin: Hon skrev vart hon är och vilken gata det är!
Jag: Sweet!

Sen drog vi. Och på vägen så pratade jag och Malin om en massa skit;). Det gick två killar framför oss och började prata med oss. Trevliga grabbar. Kort därefter så skulle jag fråga vägen av en kille med en massa tomburkar. och han  ba: isch liben dish. Typ.. Så vi snackade engelska med honom ist.. Han var tydligen från littauen, tror jag det var. Och var här i Sverige och luffade typ. fick öl och så av honom men jag ville inte dricka min. Vill ju inte få hiv eller nåt:D men Malin knäckte sin direkt.

Sen efter  typ en halvtimme börjar vi märka att han var inte helt riktigt. Så vi tror att han var hög eller nåt. Så vi drog! Killarna som vi träffat innan var också med. Dom skulle till busstationen så jag fick visa vägen dit. Har ju pluggat i Uppsala i 2 år.
Vi dumpar av grabbarna och träffar på Anna och konrad och hans polare. Dom kom med bussen kl 5.

Vi gick hem till Anton (törnes bror) och åt pizza. Hände inte så mycket mer. Träffade en massa roliga människor. Minns manmen på dessa: Sanna Andersson, Niklas, Kalle, Karlsson. Simon Schwieler, Anna och anton törne, jacob  ekbrant osv. Härliga människor. Sen tog vi bussen till Norrtälje kl 23.20. Helt dö trötta.
---------

Nu ska jag packa klart mina grejer. Ska ju flytta idag:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0