Torsdag

Idag har jag varit ledig. Har varit på kanonhumör:) Var en sväng på stan med Ioannou och Sandell. Dom provade bikinis och sånt:)sen   åkte ´jag och malin till coop för att handla...forgive me father I have sinned.. nerå. inne på coop så fick vi smaka på en tacopaj. As gott. ag han som bjöd snacka på som fan så för att kunna gå därifrån så sa jag att jag skulle köpa en sån där jävla paj. så jag tog en men lämnade den borta vid glassdisken. hehe! Mötte även mamma och Joel på coop. Så jag fick åka med dom hem till mig. nice:)

Har just varit ute och gått en runda, plockat blommor och sånt där.  och nu tar jag bara det lugnt.

Bilderna från helgen kommer upp snart. Måste hämta en installerings skiva som ligger hos mamma. Ska fixa det imorgon:)


Imorgon ska vi grilla hos anna och kanske dricka lite vin;) hörs

Oj... vad faan hände med texten!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja säger detsamma, vad fan hände med texten?! orkar inte läsa såhär :D

2011-05-12 @ 23:29:58
URL: http://malinsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0