God morgon

hejsan:) vakna för en stund sen. Igår kväll så var jag och Gabbi hos mig och drack vin. Vi lyssnade på nostalgi musik. så himla mysigt! vi pratade en hel del, himlans kul det där:D
Vi drog ner till G vid tolv typ och där var det fullt ös. Nåt band spelade. Visst dom dög:)
Det var inte så många som vi kände där men träffade iaf  Alexandra Halldén och Hanna Rosén. :)
Det kom fram en kille som frågade om vi skulle med till Teatern. Jag sa att vi skulle inte det. men då börja han tjata, så bara för att han skulle sluta gnälla så  jag sa  att vi skulle dit men senare. Då frågade han vart Teatern ligger, han kom tydligen inte här i från. MEN jag vet att han kommer härifrån. herregud, norrtälje är en liten stad....

Jag spela på och försökte förklara. Men det visade sig iaf att han visste vart det låg men ville att vi skulle följa med och visa:s jösses.
Jag och gabbi gick hem vid halv 2(?). Trodde jag skulle få skeda men gabbi ringde efter sitt ragg så han kom och hämta henne. haha så kan det gå:)


ikväll ska jag ner till g igen och träffa Malin och hennes familj som vart över till Åland:)

ta hand om er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0