Holy Diver

Tjena Tjena!


Har åkt på en förkylning, Kul! Jag har helt slut på jobbet idag men tillslut så blir man ju så  snurrig i huvudet så man bara håller på att larva sig. Haha hade rätt kul ändå :)

Igårkväll kom Malin över och vi kollade på The sitter. Vi pratade hen hel del. Hon åkte vid 22 tror jag. På fredag kommer gabbi över så ska vi dricka lite vin här hemma. Men på fredagen jobbar jag 6.30 på skolan sen över till Willys där jag stänger. Slutar 21.20. Då kan man behöva en riktig återställare såattsäga. Men jag tycker att det är jätteroligt att jobba på willys! har alltid så himla kul! Jobbar igen på willys 12-21.20 igen:) men ledig på söndag.

Fan vad jag älskar att det börjar bli vår! fram med skinnjackan fö fan!


Kommentarer
Postat av: Moster

Uppdatera bloggen för bövelen

2012-05-01 @ 18:09:00
URL: http://towans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0