singstar/brönnboll/fotboll

Hej! I lördags så var vi hos tobias och sjöng singstar:) haha det var så roligt. men gud så ont i huvudet jag fick efter några timmar. Så vid elva åkte vi ner på stan och gick in på g. Men jag var rätt trött så jag och jonte gick hem och åt nattkäk;) 
 
På söndagen så åkte jag och jonathan till hallsta och spelade brännboll och fotboll och åt pastasallad och rabarberpajmed hans familj.  Vi var rätt många:) Lina och Andreas kom också. Regnet öste ner men det struntade vi i och vi körde på ändå:) super trevlig dag. Så nu sitter jag med värdens värk i ben och mage efter allt spring;)  aja. Just nu sitter jag och har precis duschat.  Väntar på att mannen min ska komma hem från fisketuren. så vi kan äta middag:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0