4aug

Idag är det den 4 augusti. Måndag och jonathan har börjat jobba. Jag börjar på onsdag:). Känns rätt skönt att börja jobba igen. Ska bli sköbt med höst.  Slippa denna värmebölja.  Fy fan vad jobbigt det har varit. Sitter just nu ute på balkongen.  Som tur fläktar det.
 
Jag har haft en  bra semester:) var uppe i orsa. Åkte samma dag som jag slutade jobba. Vi var på orsayran. Superkul! Massa folk. Sen åkte vi till bjus igen och åt kräftor  med Lasse gunilla isabell och niklas. Goda var dom!
 
 Jag och jonathan fick beviljat lån och det känns asbra! Så nu ska vi försöka sälja den här lägenheten och köpa hus innan det här året är slut. Jag håller även på men körkortet.  Ska ta intensivkurs v 44. Håller tummarna!!! 
 
 
Tomater
 
 
En dvärg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0