gräsänka

God morgon. Idag är jag ledig. Så skönt! Jonte har börjat jobba igen efter 3 veckors sjukskrivning.
 
Jag var gräsänka i helgen. Moa sov hos mig från fredag till lördag. Så mysigt. På lördagen skruvade jag ihop min nya byrå. Fy fan vad drygt det var. Men det gick! Så jävla snygg och står jävligt bra i hallen. I den ska jag ha mitt smink och mina hårgrejer 😆 
På kvällen dök lina, malin, anna, hanna och mickis upp hos mig. Vi drack vin och åt ölkorv och choklad:) 
Tjejerna gick ut på Mobergs medans jag gick och la mig.  Jag känner mig aldrig pigg på att gå på krogen.  Jag är mycket hellre hemma. Är trött på att träffa fulla bekanta människor som blir som en bästis bara för att det är alkohol med i bilden. Hatar alla sliskiga snubbar med! Usch
 
Nu ska jag äta frulle. Hörs!
 
 
 
 
En sån härlig söndag i norrtälje
 
Fick vårkänslor driekt när solen visade sig. 
 
En grabb på akuten efter ett ryggskott
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akuten efter ryggskott? Pussy alert!

Svar: Har du fått ryggskott någongång? Nej dåså
Mysan

2014-03-02 @ 11:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0